bad day

nej igentligen är det inte en dålig dag, bara mitt humör som inte är bra.
vet inte varför dock, men ibland har man väl bara såna dagar. & då tycker jag synd om dem i min närhet haha!
Var hos veterinären idag med min mise, han har ett jättestort sår i pannan sen ett slagsmål. Så nu går han på pencilin & det är sååå synd om honom hihi. Tycker han då iaf!
Efter det blev den en shoppingrunda med mamma, hitta bara lite produkter till håret. Den där Tresemme hårserien, får se om den är så bra som alla påstår :) Men det är alltid något, måste spara pengar faktiskt. Kanske dags att leta upp ett sommarjobb också ? har ju alltid mammas jobb, men jag vill helst ha något annat. Menmen, har ju alltid en lösning då iaf om jag inte hittar något annat.
Nyårsafton imorgon, det är galet hur snabbt detta året har gått. Men det har varit ett fint år, verkligen!
Men 2010 ska bli hundra gånger bättre. Måste skärpa mig när det gäller vissa saker, men det ska jag nog klara med hjälp av världens bästa vänner & världens underbaraste föräldrar! :')
På tal om familj & sådant så ska kanske min syster ta över en affär i Hbg, alltid något ju hihi. Kanske lösningen på mina sommarjobbsproblem hmm? Lite jobbigt att behöva pendla till hbg. Men vad gör man inte för pengar?
Nä nu ska jag glida ner i ett skönt bad & läsa en bra bok, handlar om en man som överlevde ett utav koncentrationslägren, så är det en självbiografi om hans tid där. Riktigt bra & hemsk, men intressant.
Puss!

& vad skulle jag gjort utan mitt charmtroll Athos?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0