FREDAG - mys

Idag är bara en allmänt slapp dag. Gårdagen var så mysig & lugn. Även fast jag gillar det här kaotiska så uppskatta jag faktiskt en lugn jul för en gångs skull. Julklapparna var perfekta! Till och med maten funkade hihi. & alla var på gott humör, så härligt.
Började med att vi åkte ner till mormor ( hon bor på ett boende pga en blandning av alzeihmers & demens ) & hon var på så gott humör, hon kände igen oss & allt & ville bara hålla i min hand hela tiden. Det gjorde min julafton. Det är inte alltid hon känner igen en & då brukar hon oftast vara rädd för oss, men det var nog den bästa julklappen jag kunde fått. Vid tretiden var dem hem att se kalle anka, undrar hur många det var igentligen som såg Anna Anka? jag såg reprisen idag, vilken flopp hon är. Men man kan ändå inte sluta titta för hon är verkligen " one off a kind". Sen om det är bra eller dåligt får ju var & en avgöra he-he..

Sen kom gästerna, var bara min syster & hennes kille plus en utav min morbrödrar. Så det var riktigt lugnt, vi åt , mös & spelade kort & julklappsspel. En sak konstaterades igår iaf, jag suger på plump! Riktigt dåligt kortspel

Nu ikväll är det Shrek den tredje, måste kollas haha. Jag gillar animerade filmer, barnsligt va?
menmen innan dess ska jag spela lite sims 3, ännu mer barnsligt.. Men man får vara lite så runt jul hehe.

Pusspuss

dem seriösa systrarna larsson


pappi & jag - och mina tänder börjar bli lite raka & fina nu, men en del kvar dock

min fina mamma, fast där ser hon mest sur ut

& jag höll som sagt i kameran så blev en massa onödiga bilder också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0