GOD JUL !

Det blev en vit jul iaf, även fast den är rätt så slaskig så ligger det ändå vitt utanför fönsterna. Fast dock hjälper det inte mot min julkänsla, den är väck.. tyvärr! Men jag hoppas jag återfår den snart, annars blir det en deppig jul. Men den brukar komma vid Kalle Anka för min del faktiskt :)

Snart bär det av ner till min mormor på hennes hem, där lite släkt kommer & sånt. Ska bli mysigt, var alltför längesen jag träffade mormor. Så ska bli trevligt! Sen blir det hem & fixfixfix sen kommer gästerna vid tre. Däribland dem är bla min nu officielt förlovade syster, grattis Alexandra&Hampus.
Men blir en ganska lugn jul med lite gäster & sådär. Kan vara rätt skönt ibland. Fast ibland gillar jag den här kaosen som brukar uppstå på julafton. Liv & rörelse överallt! Men det ska jag nog se till att ordna ikväll med, nemas problemas.

Måste hitta batteriet till min kamera med, jag har blivit dagens fotograf. Som alla andra högtider då.. det är säkrast om man inte vill ha suddiga bilder. Min mamma är inte den bästa på tekniska saker.. inte jag heller för den delen. Men snäppet bättre än henne faktiskt haha!

Det jag fruktar för är julmaten, det är inte så jättegott menmen. På lördag blir det ev. att dansa väck allt tsm med min  maja! Utgång mot ängelholm alltså, det gillas.

Nejmen nu ska jag faktiskt gå & bädda min säng & lite sådant.
Ha en riktigt härlig jul för det ska jag ha hihi
Puss

kameran lär vara i högsta hugg idag hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0