MÅNDAG - julshopping

Usch & fy för detta, det är precis som folks artighet försvinner när dem handlar julklappar. Dem puttas, tränger sig & är allmänt störda. Men jag fick vad jag skulle iaf, & det var inte lite. Skulle handla julklappar till mamma pappa & min syster. Men nu är allt fixat & jag är nöjd & längtar efter att få se deras reaktioner.

Jag fick även handlat lite till mig själv, blandannat en klänning helt i spets som jag är helkär i! & accesoarer som passar perfekt till den, lovley. Så nu är jag redo för dec/jan festligheter. Jag köpte också den fjärde boken i Twiligt-serien " så länge vi båda andas ". Så efter Annas jul ska jag bädda ner mig i sängen, tända ljus & ta mitt marabou & ligga & läsa & bli avundsjuk på bella hur fin kille hon har hittat.. snyft! Det är inte mänskligt.

Åhhh köpte chaigrejs på Expresso house idag med, så ska testa det i vår nya kaffemaskin. Bara doften av chai gör en knäsvag. Men ska gå & pilla lite med det nu utan att förstöra något, he-he. Tekniska larsson är i farten!

Pusspuss


man vill ju bara gaaah


mina julklappar som jag flitigt slått in, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0