Måndag sköna måndag

idag har varit en lugn & skön måndag. Blev en tur med Freja idag, var riktigt mysigt. Var dock lite halt & hon är ju lika klumpig som jag så var nära att vi la oss några gånger haha. Mamma var också med, fast hon cyklade. Kan tänka mig hon fick några skratt.

& jag MÅSTE på mellandagsrean, så är det bara. Jag är på jakt efter en stor oversizeskjorta, dem är så mysiga.
Och lite annat. Var igentligen tänkt jag skulle följt med tjejerna idag, men somnade fem imorse så blev inget utav det. Vaknade inte utav larmet. Så typiskt mig :( och jag måste ha något att ha på mig på nyår, det närmar sig ju nu! 2010 ska bli ett så bra år, det har jag bestämt mig för.

nu ska jag spela lite the sims 3 he-he, måste faktiskt ha min dagliga dos
kisses
& 30 seconds to mars nya album är så jävla härligt - this is war heter den om någon är intresserad hehe
I believe in nothing
Not the day and not the dark
I believe in nothing
But the beating of our hearts




min fina frejsan, hon är som en nallebjörn med all päls nu på vintern!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0