SÖNDAG - chillin'

blö vad jag är tröttis
men åh vad härlig gårdag, fler sådana tack. & tack till alla medverkande hihi
Idag värker fötterna ifrån stämplingar skoskav & sånt. Men det är smällar man får ta!
Blev som sagt lite lugnt förfestande hos mig med maja sebbe & foffor. Sedan in mot klippan för att ta tåget.
Bahnhof & sedan avslutades kvällen på statoil med PUCKO <3 & har världens sjukaste vänner, Sebastian hade köpt en hot dog, så slår maja till
maja; "sebbe, kan inte jag få smaka av din korv?"
sebbe; " har inte du fått nog utav det ikväll? :s "
dem i kassan kollar på varandra & asgarvar, man skulle nästan varit där för att förstå det roliga. Klockrent vart det iaf. Sen hem & rätt ner i sängen, riktigt goodie.

Idag har det bara arit allmänt slappe, gjorde tacos innan ikväll. & nu ska jag snart slå på en bra film & äta mitt naturgodis mumma!
Morgondagen hade jag tänkt ut & rida lite, freja behöver komma igång igen nu efter det varit så mycket snö.
annars ser det ut att bli en lugn vecka, men vart ska nyår tillbringas? det är ett stort problem blöö..

& jag sitter & lyssnar på fina Justin Timberlake, sweet music.
nää bye

linslusen Sebastian i farten - va glad över att jag inte lägger ut dem andra du tog framför granen ;)

duktigt huuuuuuuuuuh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0