SÖNDAG - I'm back

Efter över en månads vila ifrån detta är jag tillbaka, woho? kanske lite tecken på uttråkning. Men dock jag är här!
& här sitter jag i lilla Brandsberga & snön faller utanför fönstret & jag bara njuter. Jag hade faktiskt gett upp hoppet om att vi skulle få en vit jul här,  men så fel jag hade. Snön står mig upp till knäna på vissa ställen, härligt!
Julen ska jag fira hemma, med familj & lite släkt. Ska bli riktigt mysigt. Fasar lite för julmaten dock, inte min favorit. Bara revbenen med mammas honungsmarinad, mums haha.

Inga julklappar har köpt än heller.. men blir en tur med mamma imorgon till väla & lite sånt. & jag vet lite
vad jag ska köpa till alla så nog rätt lugnt, annars ligger jag lite illa till :(

& lite panik över nyår & vart den ska spenderas. Men vi hittar alltid något, annars blir allas vår sunshine-maja lacki haha! och jag med såklart. Men som sagt, vi fixar det!

Dagens höjdpunkt & som jag går runt & väntar på är såklart Anna Ankas jul, så korkad så det är sjukt. Men måste erkänna att det är underhållande haha. Ibland skäms man för att komma ifrån skåneland..

Puss

The ways you made me feel alive,
The ways I loved you
For all the things that never died,
To make it through the night,
Love will find you

min lilla my



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0