TISDAG - städ&fix

Idag har jag varit galet bra & duktigt. Jag gick upp vid nio, ut i stallet & fixa hos hästarna. Sen in i ett varmt bad + frukost. Sen satte jag igång musik på högsta volym & städa ovanvåningen på huset.. Vi ska ju fira jul hemma så nu har mamma en sak mindre att göra. Så nu är här skinande rent. & en glad mamma & pappa på köpet. Alltid bra hihi :) Men nu är jag trött.. så ska snart gå & läsa lite ur min underbara bok, så magiskt bra.
& imorgon blir det Helsingör om vädret tillåter, ska dit med mamma & bara ha det mysigt på julmarknaden & allt.
Det gillar vi.

& åååh min syster ringde innnan & sa att hon hade köpt min julklapp nu & frestade mig massor, så ska bli kul att se vad hon har hittat på. Och hon sticker snart till thailand, knappt avundsjuk ju. Värme! Men blir värme för mig med sen när renoveringen utav huset är klart. Mamma&pappa snackar om Egypten, hade ju inte varit fel i 2 veckor? :)

Regina Spektor - Samson den hade jag på repeat under städningen, måste lyssna!

got to go, kiss


tummen upp, snart jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0