Söndag - We don't celebrate sundays anymore!

För det första är det dagen jag hatar mest på hela veckan, söndag! Har alltid varit så, och igentligen vet jag inte varför.. man är ju ledig men samtidigt vet man att man har en lång vecka som väntar på en, suck.
Jag tänker iallafall avsluta mitt lov med att snart parkera mig på soffan med ben & jerrys & en bra film som jag inte valt ut ännu. Ska även skriva lite på svenskan, ska skriva om en bok som handlade om trafficking, hemsk men ändå riktigt bra bok! Sen har jag ett ganska stort engelskaprov på fredag som jag också får börja plugga på, men kan ju alltid skjuta upp det tills imorgon ;) & på tisdag så ska jag & byta tråd i min tandställning, woooho dem har flyttat sig jättemycket & blir finare & finare på så kort tid. Plus så ska jag få vit tråd så det syns ännu mindre,  något positivt iaf.
Nää nu ska jag fixa fram den dära filmen & ta ett täcke om mig puss!

It's a cruel thing you never know all the ways I tried..

förvirrad



bättre & bättre!


ni är bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0