Tisdag - Förkyld

Helt sjukt vad förkyld man kan vara, först nu jag kan andas någorlunda normalt ur näsan. Skulle igentligen till tandregleraren idag ju men fick boka om för hade aldrig funkat. Så nu får jag vänta en hel vecka till menmen. & är ensam hemma med, så snart ska jag laga något ätbart till mig själv. Blir väl makaroner eller något i den stilen som är lätt. & tacka gudarna för family guy & simpsons, finns inget roligare! Ligger på soffan & småskrattar för mig själv med en liten Athos bredvid mig. Han är så mysig, ligger & snarkar smått bredvid mig.. också drömmer han så han ligger & sparkar i luften, konstig hund hehe. Imorgon är det dags för svininfluenssprutan, får väl dra mig dit & ta den & hjälpa Jesper med bussarna så han lyckas komma med den haha! Ohh nu lockar twilight med, sååå ja nu ska jag göra dem makaronerna & efter det te sen bädda ner mig igen & kolla twilight, mums.

puss


min & majas egna twilightscen haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0