torsdag - ångest

Ja jag har sån ångest för allt jag missar i skolan , igen. Men jag kan inte hjälp att jag alltid ska lyckas bli sjuk, men ändå det svider. & jag mår bara lite bättre, som jag klagar.. Detta verkar helt plötsligt blivit en klagoblogg? Det ber jag om ursäkt om, bara det att jag är så trött på att ligga hemma & inte göra något alls! Helgen kan man ju inte planera heller. Men ser ut att bli en lugn helg med plugg, vilket kan behövas. Men jag klagar inte, skönt att komma ikapp lite :) Blir nog åka till skolan en snabbis imorgon på morgonen & ta böcker så jag kan plugga. & jag älskar mitt nya rum, tänkte att jag får ta med något positivt idag. Men det är så mysigt, kanske 3 gånger mindre än mitt rum därnere i källaren, men tio gånger mysigare. Allt är inte riktigt färdigt, men om jag får energin till det i helgen så lär det fixas då.  Så nu ska jag nog slänga ner datorn ifrån sängen & slänga på en bra film & verkligen försöka kurera mig! Lilla maja är också sjuk buhu. Jag tror det var någon epedemi i fredags, för många ifrån det gänget vi var är sjuka & förkylda & sånt. Suck's
Nejmen ni får ha det så bra & hoppas att ni mår hundra gånger bättre än mig
puss

lite utav det jag lever på nu, bilden är rätt mycket tillägnad jennifer haha, Robert Pattinson är nämligen hennes pojke! :)


& såhär trött & oseriös är jag, sucks to be sjuuuuuk!

Kommentarer
Postat av: jenniiiii

du kan få en tugga av honom om du är snel! :*

2009-11-06 @ 09:54:35
URL: http://jeenifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0