onsdag med knäckt rygg

Såja ryggen är nu rakare & ömmare. Men skulle bara hålla i sig i några dagar så får hålla tummarna att jag är återställd till fredag för då ska klackarna i taket, eller hur lovleys? För en gångs skull är jag riktigt taggad.
Blev som sagt väla & ikea idag, hittade ringar armband & bytade även ett par skor mot ett par andra. Ska bli kul & se om jag klarar av att gå i dem på fredag, skratta inte åt mig! Men ja, man ska ju bjuda på sig själv & vem gör det bättre än jag? På något sätt lyckas jag alltid göra bort mig själv omedvetet.
Sen hittade jag grejer till mitt nya rum med, där börjar bli hög mysfaktor. Finns inget bättre nu när det är höst än att begrava sig i sängen med täcket tända ljus & en bra film. & min lilla Athos som sällskap såklart!
over and out , puss!



& ja han gillar mig egentligen, även fast det kanske inte ser ut så på just den bilden (a)

Kommentarer
Postat av: anonymusjenifurus

sexi mama

2009-10-28 @ 18:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0