12 Februari

Ja det var ju inte längesen heller ju.. Jag som skulle vara duktig & hålla igång detta. Mjo visst, jag har ju sååååå bra motivation till att komma ihåg saker så det är pinsamt. Men kanske denna gången?
Hm återstår att se. Inte för att det hänt så mycket på sistone heller.. Så inte lönt att dra upp vad som hänt dem senaste två månaderna!
Men idag kom bra nyheter, självaste Jennifer Byrlen börjar på våran skolan på måndag. & det betyder att vårt fina gäng är samlat igen, riktigt underbart. Detta ska firas med festligheter imorgon hemma hos henne. Kan inte mer än längta! Men nu ska jag ta & sova så man orkar med morgondagen
Och jag ska komma ihåg att skriva, hmpf.

puss
Every gesture, every move that you make
Makes me feel like never before
Why do I have
This growing need to be beside you?


wooooooooooh tumme upp på allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0