Booooooooooooring

Namn: Nathalie

Piercingar: Bara öronen :)

Tatueringar: nejmen snart, ska bara våga!

Längd: långben

Skostorlek: 38-39

Hårfärg: brun, fast igentligen lätt rödhårig

Fräknar: på sommaren

Motto: No regrets

 

Önskar du att du bodde någon annanstans? nja ibland, fast just nu trivs jag :)

Tycker du att du är attraktiv? njae men ibland har man såna bra dagar.

Dricker du? inte överdrivet

Röker du? blö nej

Vilket schampo använder du? Tresemme, den serien!

Vilken parfym använder du? Paris Hilton - Cancan, sockervadd mums

Vad är du rädd för? mörker

Gillar du att tvätta? haha nej

Gillar du berg- och dalbanor? fyför nej

 

Senaste...

Filmen du hyrde? nån sjukt dålig med majax2 & jen!

Filmen du köpte? twilight

Låten du hörde: All the right moves - Onerepublic

Låten du laddade ner? nån låt från den Haiti-galan med Bono!

Personen du ringde? Min kusin

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? Family Guy

Person du tänkte på? hihi

 

Favorit...

Låt: oj rätt många

Sak att göra: umgås med mina fina vänner

Sport: & spela är det innebandy tennis & hoppning!

Dryck: Chai-latte

Kläder: beror på humör

Film: twilight & new moon

Bil: Jag vill ha en minicooper..

Serie: Sex and the city!


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? yes

Gråtit över en flicka? kanske inte på samma sätt som över en kille men ja

Ljugit för någon? ja

Varit i slagsmål? haha mer blivit slagen..

Blivit arresterad? nej

Träffat någon från internet IRL? yes

 

Antal...

Gånger du varit kär? en-två, beror på hur seriöst man ser på de!

Gånger ditt hjärta brustit? haha djup fråga, en två gr där också väl.

Hjärtan brustet på grund av dig? Vet jag inte, två som jag vet jag råkat såra iaf.

Killar du kysst? jag vet inte

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? många

Gånger ditt namn varit med i tidningen? nån gång väl :)

 

Senaste...

Boken du läste? Go ask Alice

Personen du fick e-mail av? Facebook..

Personen du fick brev av? Farbror Doktorn

Personen du fick sms av? Maja hihi

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Ett tag sen för min syster bor inte hemma.

Saken du köpte? Naturgodis!

 

Vad har du gjort idag? Shoppat & sånt
Var det kul? Alltid!

Brukar du svära mycket? Jag säger fan rätt ofta

När stiger du upp på morgonen? Olika

Vad har du på dig? Leggings strumpor trosor & myströja

Vad ska du göra ikväll? Kolla en film

Vad är du allergisk mot? Fåglar, eller ja fjädrar

Var har du ont? Mina tänder

Använder du hårspray? Nej

Kan du stå på händer? Ja faktiskt

Håkan Hellström eller The Ark? Älskade håkan!

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Beror till vad

Är du glad nu? Jadå!

Var du glad igår? Hehe yesbox

Vad dansar du till? Det som går att dansa till

Stockholm är... ? STOOOORT

Göteborg är... ? Mysigt

Kan du sjunga? Alla kan sjunga!

Spaghetti eller makaroner? makaroner

Land du vill besöka? Mitt älskade USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0